waarom springen mensen meestal eerder voor de trein dan voor een bus/metro/tram

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
2.9K

Antwoorden (4)

Tram gaat niet hard genoeg, metro is lastig omdat er alleen openingen zijn bij stations en daar gaan de treinen niet erg hard dus dan moet je haast als de tunnel inlopen, bus niet omdat die ook niet heel hard gaat en omdat een chaufeur van een bus het sneller ziet aankomen dan een machinist van een trein dus de kans dat je overleeft is groter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat een trein over het algemeen het snelst gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Metro is te ingewikkeld en je hebt niet overal een metro en een tram. Een bus kan snel remmen en rijdt niet zo hard. De schade zul dus minder zijn, je kan het zelfs overleven. Een trein komt "lekker" hard aan en kan erg moeilijk remmen, langzaam ook. Een trein is dus het mees geschikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zul=zal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En mees=meest -,-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
XD thanks
Trein is het meest toegankelijkst.