Hoe zet je het geld van je chipknip terug op je betaalpas???

Mijn vader ging net voor het eerst z'n chipknip opladen, heeft ie perongeluk 250 euro op z'n chipknip gezet, wat niet de bedoeling was!! Hoe haalt hij het geld weer terug op zijn betaalpas??? Het is een ING pas? Moet hij terug naar de ING?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Nee hoor, gewoon bij het oplaadpunt kun je ook terugboeken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow echt waar! Oke thanks !! Dan weten we dat !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik zelf onlangs ook gehad!
Dat kan bij elk oplaadpunt (dus hoeft niet perse bij de ING). Pasje erin even wachten optie-1 kiezen (terugstorten) en de rest wijst voor zichzelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Inderdaad :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is helemaal correct +