Is samenwonen toegestaan in huis wat nog niet verkocht is en waarvan ex nog uitgekocht moet worden?

Welke problemen kan je verwachten als je gaat samenwonen in huis dat voor gedeelte toebehoord
aan vriend en zijn ex.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

lijkt mij niet, als je maar voldoet aan de 'uitkoopverplichting' en daar zal doorgaans niet veel tijd over heen gaan, omdat het immers bij een scheiding al formeel geregeld is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wachten tot ze weg is (als ze dat wil) lijkt me wel netjes hoor in jouw geval als buitenstaander,
en met wat fatsoen er bij nog even wachten tot de scheiding rond is als daar sprake van is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de ex van je vriend het huis uit is, en ergens anders ingeschreven staat kan er weinig mis gaan, als de verhouding goed is dan kan je het eventuweel ook bepraaten met zijn ex, en zoniet, dan gewoon doen.
laat je geluk niet in de weg staan door een ex.