Hoe kan ik dingen minder snel kwijt raken?

Ik ben erg chaotisch en ik probeer altijd om alles op orde te krijgen, maar 't lukt maar niet! Er gebeurt altijd wel iets waardoor er iets plotseling wegraakt. Geen idee hoe 't kan! Weet iemand wat ik kan doen zodat ik alles wat meer geordend kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Alles een vaste plek geven! Werkt super!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
voor mij ook de enige manier om niet de helft van de tijd te hoeven zoeken... ik weet wel leukere tijdsbestedingen :-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is idd handig, maar wat bijvoorbeeld bij pasjes? Die houd ik altijd in m'n portemonnee maar toch verdwijnen ze altijd op magische wijze!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alles een vaste plek geven is makkelijker gezegd dan gedaan als je chaotish bent, ik probeer het elke week ook minimaal 1x, maar het is me nog nooit gelukt het langer vol te houden dan een paar dagen

Andere antwoorden (3)

Koppel je spullen aan een GPS sleutelhanger. Koppel deze aan je iPhone (als je die tenminste hebt) en je kunt zeer gedetalleerd achterhalen waar ze liggen. Het werkt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Moet je niet je iPhone verliezen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en dan moet je op AL je spullen die je kwijtraakt zon ding doen, niet erg goedkoop he..
als je bijvoorbeeld papieren wil ordenen kun je het best alles in een snelhechter per onderwerp in een multomap doen. voor andere dingen kun je bijvoorbeeld alles een vaste plaats geven, en als je ten einde raad bent zijn er ook sleutelhangers te koop die om de 10 minuten een piep afgeven, die zijn duur en onhandig, maar je weet wel waar je spullen zijn. de sleutelhangers kun je kopen bij de 'expert'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet wel hoe je je sleutels niet kwijt raakt, ik bn zelf ook chaotish en heb in de Mediamarkt een ding gevonden voor ongeveer 2 euro, het is gewoon een sleutelhanger eigenlijk, maar als je fluit of een hard geluid, dan gaat die piepen en kan je het geluid volgen
zo weet je waar je sleutel/sleutelbos is.

succes!