Hoe kan je het beste uit maken met een gevoelige jongen

Hij is heel gevoelig en ik wil hem geen pijn laten lijden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Drepolli
12 jaar geleden
Studeert hij economie? Anders kun je door berekeningen laten zien dat hij en jij beter af zijn en dat er nu DWL plaatsvind
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DWL staat hier voor Duinwaterleiding, maar dat lijkt me niet van toepassing.
Dus wat is DWL?

Antwoorden (6)

Misschien ben je juist op hem gevallen OMDAT hij zo gevoelig is?

Uitmaken zonder pijn gaat niet. Zeker niet bij hem. Helemaal kapot zal hij zijn en huilen en intens verdrietig zijn.

Maar als jij niet verder met hem wilt moet je er toch echt een eind aan maken, aan die verkering.
Zeg hem dat je hem geweldig lief vindt, maar dat je een iets sterker persoon nodig hebt. Hij is te zacht en te goed voor je. Maar als vrienden doorgaan is misschien mogelijk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk maar ik vindt ht wel eng een beetje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snap ik. Is ook heel vervelend. Wat je kunt doen is hem een mail sturen of een sms: ik wil je graag spreken want ik ben bang dat ik niet zo goed nieuws heb voor je. Dan is hij al wat voorbereid. En de rest leg je gewoon mondeling aan hem uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Das mooi Bestevaer! +
Als hij zo'n gevoelige jongen is, weet hij misschien ook al dat het niet zo goed gaat...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat hij gevoelig is moet hij weten dat het niet zo goed gaat? Snap de link niet
schrijf gewoon een brief bijv;

waarin je verteld hoe rot je je voelt.
dat jij hem geen pijn wou doen.
en dat je vrienden wil blijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de eerste plaats respecteren om hem niet aan de lijn te houden.
En open persoonlijk gesprek aangaan...
Gekwetst gaat hij sowieso zijn.
Maar neem een zachte aanpak....
Vertel waarom je het uitmaakt....voorzichtig
En geef hem een beetje moed, dat er nog meisjes zijn.
Lief van jou....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Praat over de goede mooie eigenschappen van hem ,de mooie dingen meegemaakt ,en wat je van hem hebt geleerd,en van hem hebt gehouden /of hem leuk vond .en dan simpel duidelijk ,nix verwijten wat hij niet is ,maar zeggen dat je verder wilt ,en dat hij altijd een plek in je hart zou houden ,maar niet op die manier. WEES heel DUIDELIJK sterkte Mocht je echt tragedie verwachten ,zorg dat je een vriend van m kan bellen succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Zachte heelmeesters maken stinkende wonden"

Je kunt beter duidelijk zijn, zeggen dat je het niet meer ziet zitten met deze relatie.

Gewoon eerlijk en duidelijk zijn, als je eerst zijn goede kwaliteiten gaat opsommen, dan kan het zomaar zijn dat hij hoop blijft houden dat je terugkomt.

Het zal even slikken worden voor hem, maar dan weet hij ook waar hij aan toe is en dan kan hij ook verder gaan.