Heb je een applicatie met informatiefe video's als in discovery,national geographic enz.?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke OS gebruik je?

Antwoorden (1)

Discovery en National Geographic hebben al applicaties voor zichzelf. En als je anderen wilt moet je naar 'Categorieën' bij de App Store. Daar vindt je alles onder zijn eigen categorie. Omdat ik niet zulke applicatie niet heb, kan ik er geen specifieke noemen.