Wanneer krijgt een boek een nieuwe druk?

Wanneer krijgt een boek bijvoorbeeld de 2e druk of 3e enz? Ik zie nu James Worthy op tv en hij zegt: ik heb binnen 14 dagen een 4e druk van mijn boek. Hoe werkt dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
3.5K

Het beste antwoord

Eerst drukken ze bijvoorbeeld 2.000 boeken, als die goed verkocht word drukken ze nog een serie, de 2e druk, als die weer op raken drukken ze de 3e druk. Enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik geloof als er veel fouten inzitten of als ze een toevoeging/wijziging hebben dan maken ze een nieuwe druk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je boek uitverkocht is en er veel vraag naar is word er een nieuwe druk gemaakt net zo lang tot er niet zo veel vraag meer naar is ;)