Waar koop je stempels voor nagellak?

Een figuurtje en dan nagellak erop, op de nagel en je hebt een vormpje
Waar koop je dat en voor hoeveel ongeveer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Essence kruidvat 3 euro dan hb je 1 rondje met figuurtje met schrapertje en stempel en dan kan je losse rondjes met figuurtjes kopen en je kan het beste ook speciale nagellak erbij kopen...dan is het nog beter dat is in zwart of wit klein potje heb ze zelf ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kruidvat!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad bij de kruidvat, ongeveer 3 euro. Je hebt ze ook op internet, van konad, die zijn wel een stuk duurder.