Kan iemand goede vragen stellen waarop het antwoord eigenlijk jou mening is? (het moet gaan over jongens en meisjes)

Voor een presentatie heb ik vragen nodig die je eigenlijk niet kan beantwoorden dat gaat over meisjes en jongens. Bij: Waarom hebben meisjes make-up op? Je antwoord is eigenlijk jou mening. Maar dit is de enige vraag waar k op kan komen... HELP!!

Toegevoegd na 4 uur:
Dit is geen vraag voor uw mening, maar een vraag die ik aan andere kan stellen. Dus uw bedenkt de vragen en beantwoord ze dus niet. (En u hoeft geen mening te geven!!!)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Vragen stellen om meningen te inventariseren is op GV niet toegestaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat noem je 'open vragen', vragen waarop iemand niet met ja of nee kan antwoorden.
Misschien helpt het je om het van de andere kant te bekijken: welke (voor)oordelen zijn er over jongens en meisjes, en dan van daaruit vragen bedenken.
Dus: veel meisjes dragen make up -> waarom hebben meisjes make up op?
Je kunt vast zelf veel vragen bedenken!