Wat zijn duidelijke kenmerken signalen dat een meisje aandacht wilt?

Op een dag heb ik op deze site gelezen dat, meisjes het liefst fleurten door aandacht te krijgen van een jongen.
Ik noem hierbij een aantal voorbeelden waarvan ik niet zeker weet als ze met mij flirt of niet

- Ik leerde het meisje via een vriend van mij kennen. We hadden elkaar alleen de hand geschut en niet meer dan 1 min lang gesproken. Ze voegde mij toe op hyves met als reden dat ze mij tof vindt.

- We hebben ondanks deze drukke week ( bevrijdingsfestival) diep in de nacht zitten te praten via msn.

- Gisteren bleef het gesprek tot half 4 terwijl zij de volgende dag school had ( vroeg opstaan)

- Ze reageert meestal binnen 3 min na dat ik iets heb vertelt op msn. Ze blijft ook spontaan doorpraten bij dode momentfases.

- Ze mocht niet alleen over straat van haar ouders omdat, ze wilde stappen met haar vriendinnen. Ik stelde haar voor als ik haar kwam ophalen. Vervolgens krijg ik later t e horen dat ze dacht dat ik haar ook thuis bracht. (voordat ze ging stappen had ze een verjaardagsfeestje van een vriendin). Ze vroeg hierbij ook om toemstemming als haar vriendin het goed vond als ik haar bracht. En achteraf blijkbaar ook ophaal.

- Ze stuurt mij Nederlandse rapteksten (liefde) om te vragen wat ik ervan vind. Terwijl ze weet dat ik het liefst naar opgezwolle etc. luister.

Groetjes,

Wausch

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb je goed voor mekaar maat!

Antwoorden (2)

Je hebt die kenmerken net allemaal opgenoemd in je vraag.
En ik denk dat jij haar ook wel leuk vindt wat je brengt haar wel overal naartoe en je gaat gewoon met haar praten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt daar heb je gelijk in. Het is in mijn ogen een mooi vrouwtje. Maar in jouw antwoord lees ik dat ik haar ook leuk vind. Kan ik met dit woordje opmerken dat jij bedoeld dat zij duidelijk signalen over brengt?
ik denk dat ze probeert een beetje te verbergen dat ze je leuk vind;

-ze reageert pas na 3 minuten maar ik weet bijna zeker dat ze al bijna gelijk ziet dat jij iets geschreven hebt (omdat ze het denk ik genant vind dat ze alleen om met jou te praten achter de computer zit).
- ze wil je heel graag zien maar dat durft ze niet zo te zeggen dus verzint ze een smoes om je toch te kunnen zien.
- ik denk dat ze je iets wilt vertellen (dat ze je leuk vind) daarom wil ze ook dat je haar terug brengt, dan is het donker en ben je alleen. ze vind het denk ik lullig om zoiets te zeggen via MSN.
- en ze probeert je een hint te geven (dat ze je leuk vind) door van die liedjes aan jou te laten horen.