Gaatjes in je oren laten schieten bij een juwelier, hoeveel kost dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.9K

Antwoorden (4)

Rond de €15. Je krijgt er ook druppeltjes bij. Dat zit dan in de prijs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen dank!
Het schieten van de gaatjes kost niets, je betaalt allen de oorbellen die verschillen natuurlijk van prijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat klopt niet. die mensen die jou schieten moeten toch ook een beetje geld krijgen, en zulke schietpistolen zijn ook niet gratis dus daar ben ik het niet mee eens
http://www.goeievraag.nl/vraag/schieten-juweliers-gaatjes-oorlellen-duur.97751

Het wisselt per juwelier. Kijk op hun site of ga een keer langs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
By My kostte het €10,00 maar soms ook €15,00 ligt eraan waar je het laat doen...