mag je als 11 jarige heitje voor een karweitje doen?en wat is een goede prijs voor autowassen als jij geenspullen hebt

ik ben elf en wil graag in mijn straat gaan autos wassen wat is een goede prijs ? en wat is een goede prijs voor honden uitlaten ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Als je gaat autowassen ben je als je het goed doet wel minimaal een uurtje per auto kwijt. Gaan ze naar wasstraat zijn ze rond de 5€ kwijt dus hou dat in gedachten met bedenken van je prijs. Werkz!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een heitje is een kwartje dus ja je zegt de prijs zelf al