hoe vraag je in je buurt of je een klusje mag doen voor geld ?

ik wil weten hoe ik moet zeggen dat ik een klusje wil doen voor geld

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Zo nettjes mogelijk zeggen dat je een baantje zoekt en vragen of ze hier nog extra hulp nodig hebben succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan vraag je: 'heeft u een heitje voor een karweitje?'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan bel je aan en je vraagt of je daar misschien een karweitje voor een heitje kan doen. Heitje is Amsterdams voor kwartje. Die munt bestaat nu niet meer, maar misschien dat het nu voor 50 cent zou kunnen.
Amadea
12 jaar geleden
Briefjes in de bus doen met de klusjes die je kan, en dan je tel.nummer erbij.
De mensen kunnen je briefje dan bewaren voor als ze je wel kunnen gebruiken.