Wat houdt vakantieliefde eigenlijk in?

Ik heb een jongen ontmoet en die vroeg of ik zijn vakantie vriendinnetje wil zijn. Ik zei ja.
Maar zeer waarschijnlijk zie ik hem nooit meer..
Maar wat hebben we dan nog met elkaar?
Want het is vakantieliefde...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Niks meer, dat is het leuke van een vakantie liefde je gaat een week of twee helemaal los en daarna doe je alsof er niks gebeurt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan was je zeker boter verliefd -etjes
Liefde in een snelkookpan. Alles binnen 2 weken. Na afloop een leuke herinnering. Als je over een aantal jaren met je echtgenoot er nog eens terug komt.