Krijgen kinderen betaald voor het spelen in reclames? ( c&a, mc donalds etc. ) en zo ja hoeveel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
2K

Antwoorden (3)

Ja, die krijgen betaald middels werkvergunningen. Omdat kinderen niet mogen werken, zal het geld dus altijd naar de ouders/verzorgers van het kind gaan eventueel in een depot.

zie onderstaande gekopieerd uit de link van de bron:

Hoe werkt het?

Als er een boeking binnenkomt bij Kidscasting, controleren wij of het wel van een echt bedrijf is en of er geen rare dingen gevraagd worden. Daarna sturen wij de aanvraag aan jou door via e-mail. Jij kan dan zelf (met je ouders) contact opnemen met het bedrijf om afspraken te maken over de opdracht. Kidscasting zal nooit jouw persoonlijke gegevens (je adres enzo) doorgeven aan andere mensen of bedrijven. Soms vragen bedrijven aan ons om te bemiddelen. In zulke gevallen regelen wij alles en krijg je van ons betaald.

Natuurlijk kan Kidscasting alles regelen voor jouw opdracht, zodat je geen zorgen hebt over werkvergunningen (wet op de kinderarbeid), belastingen, contracten enzo. Wij zorgen dan dat je betaald wordt en dat alles goed geregeld is.(...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werk jij daar Ludy?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@bessy: Nee joh, natuurlijk niet. Ik werk fulltime op gv als antwoorder. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha,
Omdat ik steeds "wij" zie staan..........
(maar later zag ik dat het een gekopieered pagina was)
Ja meestal gaat het geld naar hun ouderen rekening als ze 18 zijn kunnen ze het gebruiken of naar hun rekening als ze die hebben om voor iets leuks te sparen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik speelde vroeger ook altijd in films toen ik klein was en bands, maar toen kreeg ik contant ongeveer 50 t/m 80 euro. maar dat casting bureau beddriegde ons ofzo zei mijn vader, ik weet nog steeds niet waarom. ik zoek nu een castingbureau die niet bedriegt maar ik kan nog steeds niks vinden.

trouwens op youtube kan je me vinden op: http://www.youtube.com/watch?v=GE_45vAiY38
maar vooral op 2.12 tot 2.14

groetiezzzz

Toegevoegd na 35 seconden:
2.12 tot 2.14 is een tijd he