Hoeveel slaap heb je nodig..?

Ik ben 14 jaar en een jonge hoeveel uur moet ik dan slapen per nacht.?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Is per persoon heel verschillend maar je moet vanuit gaan dat 8 uur wel voldoende is als minimum
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jij negen uur en 30 minuten op zijn minst
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wajo 9 uur en 30 minuten :-?

Ik ben ook veertien, en ik slaap gemiddeld 8 1/2 uur per nacht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volwassen 8 uur(boven de 18) onder de 8 ,12 uur tussen de 8 en de 18, 10 uurtjes