wie weet waarom de Aldi aan de Langegracht in Leiden ineens sinds vorige week is verdwenen/ontmanteld?

we hadden hier aan de Langegracht in Leiden een klein? filiaal van de Aldi. Die is zonder aankondiging en zonder opgave van redenen verdwenen.
En zal er weer een andere super komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

Winkels als Aldi en Lidl, spelen razend snel in, op veranderde omstandigheden. Zo kan het best zijn, dat de winkel aan de Langegracht niet rendabel meer voor ze was. Een Albert Heijn of C1000 kan het zich meestal wel veroorloven om het wat langer uit te zingen, maar bij de prijsstunters is de winstmarge zo klein, dat ze het echt van volume moeten hebben.

Bovendien is het principe van ALDI alleen maar, het zo goedkoop mogelijk leveren van de spullen en hoef je op enige klantenservice niet te rekenen. AH zou zo'n vertrek waarschijnlijk aankondigen; ALDI doet zoiets niet.

Ook contact opnemen met ALDI is ook bijna onmogelijk. Wel kun je eens kijken bij "zoek een winkel in de buurt" op de ALDI site, of er nog een filiaal in de buurt van de Langegracht zit.

De meest efficiente manier, om te weten te komen, waarom ALDI-Langegracht is verdwenen, is om het eens te vragen in winkels vlak in de buurt. Die zijn bijna altijd precies op de hoogte, en zullen ook weten of er een andere super voor in de plaats komt.
Succes.