Vermelden van Verwijderde Vra..

Waarom krijg je niet vermeld welk antwoord verwijderd is. is wel zo prettig heb geen idee wat ik fout heb gedaan, zou ik dit ergens kunnen achterhalen zonder al mijn post door te spitten.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

ik vind dit een hele goede vraag. weet het zelf ook niet, maar wil het wel graag weten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

mee eens, aan de andere kant, als je een beetje oplet met wat je typt dan wordt er ook niks verwijderd.

1 keer bij mij verwijderd omdat ik pedofielen beledigde.

Niet helemaal mee eens, maar kan het goed begrijpen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom zou dat belangrijk zijn? Waarom wil je dat weten dan! Zolang ze dat maar bij Ilse Media weten! Die zijn de baas!