Welke film is dit

Er winnen een paar mensen een casiono spel, dan moeten ze naar mexico reizen en in een kluisje ligt 2 miljoen euro. De enige regel is dat er geen regels zijn. Ook word hitlers auto gestolen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Rat race?
Met John Cleese. Erg grappig :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is inderdaad Rat Race met Rowan Atkinson, Whoopi Goldberg, John Cleese en anderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rat race, geweldige film'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad de Rat Race zoals hierboven al vaker gezegd wordt.
Als je deze film al gezien hebt en erg leuk vond, dan raad ik je aan om zeker de film: It's a mad mad mad mad world gaan kijken.
Rat Race is gebaseerd op deze film en in mijn opinie is de mad mad mad mad world nog veel leuker dan de Rat Race

http://www.moviemeter.nl/film/4466