Wat moet je doen als je

Je ex terug wilt.. En je ziet ook aan hem dat hij nog wat voor je voelt.. Maar hij wilt niet toegeven.. En hij is ook niet goed in emotionele gesprekken.. Want dan ontkent hij echt alles.. Maar ook echt ontkennen.. omdat ie niet wilt toegeven.. Wat moet ik doen ???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Je vooral NIET op hem richten al zou je niets liever willen!! Focus je op je vriendinnen en andere dingen die je leuk vindt. Zeur de hoofden van je vriendinnen gek over je ex en doe dat vooral niet bij hem.
Weet je, als vrouw heb je je kracht te halen bij de vrouwen, je zusters! Wij begrijpen precies wat jij nu doormaakt want we kennen het! Want wij hebben allemaal onze exen die we niets liever dan terug willen. Vrouwen zien elkaar vaak als vijand vanwege de mannen. En daarom zoeken wij onze kracht/ heil bij de mannen, waar we op de lange termijn niet gelukkig van worden, toch? Dus lekker uithuilen en klagen bij je vriendinnen, word je heel aantrekkelijk van voor mannen (je ex)!!

Succes lieve zuster! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi antwoord Puur! Dikke plus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Kimberleey, als hij een vervanger voor jou zoekt houdt ie niet zoveel van je, en mist hij je niet zo erg als jij het ervan gaat maken. Hij ontkent glashard in jou gezicht, niet omdat hij niet WIL toegeven maar omdat er niets toe te geven valt en hiermee maakt hij jou duidelijk (als ben jij degene die dit niet wilt inzien, behalve door jou met een andere vriendin te confronteren. Denk niet voor hem maar voor jezelf. Ga je eigen leven lijden, probeer hem te vergeten en leef naar het moment toe dat er een ander op je pad komt waar je je aandacht aan kunt geven en waar je aandacht van terug kunt verwachten. + voor het antwoord van Puur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dubossies, geef je Puur dan ook die plus?
Mooi geschreven in dit verband: Ga je eigen leven lijden.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh sorry.....ben ik de echte + vergeten....bij deze dan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ladies, dank voor jullie plusjes! En lieve Kimberly, ik begrijp je helemaal...echt, echt waar, I have been there, done that!
En geloof me, je gaat niet gelukkig worden met deze jongen als je je zo in zn armen werpt. Dus pak je eigen leven op en vergeet die kerel! Jouw prins komt echt. En het is niet zien en dan geloven, maar geloof erin dan zie je hem vanzelf! Slaap lekker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij KWAM niet terug, hij NAM mij terug omdat ik me in zn armen wierp, me aan hem 'opdrong' etc.
Ik zag op een gegeven moment in dat hij niet voor me ging, dus was het snel over. Een partner moet voor je kiezen en mag daar heel veel moeite voor doen! Dus hup ga lol maken met je vriendinnen en vergeet de mannen, wanneer je dat echt kunt zul je zo aantrekkelijk voor ze zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Luister: als jij doorgaat met je leven met als doel hem terug te krijgen (je doet dus net alsof), dan zit je met je hoofd nog steeds bij hem. Zo werkt het niet in het leven, schat, believe me! Je hebt hem ECHT los te laten en dat doe je door aan andere dingen te denken. Dus geen gedachten: 'Ik wil niet denken aan hem, dus...' of minder subtiel: 'Ik ga hem laten zien hoe leuk mijn leven is...'.
En vertrouw hierop: als jullie voor elkaar gemaakt zijn, kruisen jullie wegen echt weer. En is hij het niet dan zeker een andere man!
Nou en nu stoppen met die ex, ga je zinnen verzetten! Dag lief zusje :-x
Een goed gesprek helpt niet? je kunt hem helaas niet dwingen. Ga verder met je leven, ga leuke dingen doen. Laat hem zien dat je leven door gaat, ook zonder hem. Als je hem geregeld ziet, kan je hem dat ook laten merken. Vertel hem dat je leuke dingen doet, dat je daar bent geweest en daar. Maar ga hem niet jaloers maken. Want daar schiet je niets mee op. Beter is om zo weinig mogelijk te zien. Als hij niet meer wil, dan stopt het toch echt, hard maar waar. Hij kan wel wat voor je voelen zeg je, maar hoe weet je dat, het kan ook gevoelens van vriendschap zijn, of vertrouwdheid. Als je je gaat opdringen aan hem (en ik ken dames die dat doen, en daar soms ook erg ver in kunnen gaan) dan raak je hem zeker kwijt en kan hij een hekel aan je krijgen. Dat wil ook niet toch?
Sterkte ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey,
ja dit is lastig, je voelt je heel machteloos...
Allereerst, weet je zeker dat hij je nog terug wilt ?? Of wil je dat graag zien ?? Dit om teleurstelling te voorkomen!
En bedenk bij jezelf waarom is het uit ?? bindingsangst ? of een andere reden ??
Ik heb het zelf ook meegemaakt, ik heb hem toen gemaild met mijn gevoelens,, wat er allemaal door me heen ging en hoe ik het heel graag zou willen zien! Dat ik het kon begrijpen en dat ik niet van hem verwachte dat het weer was zoals eerst. ik zou hem rustig benaderen, absoluut niet overheerst overkomen,, druk hem niet in een hoekje...
Vertel hem in de mail over je gevoelens, of via sms ,, wat jouw uitkomt,,, eindig onderaan dat je graag een keer met hem wil wat gaan drinken.
Als hij erop in gaat, benader hem dan rustig, stel hem op zijn gemak,, als hij praat,, spring er dan niet tussendoor, maar probeer hem te laten uitpraten, knik ondertussen met je hoofd, om het gevoel te geven dat je hem begrijpt.
En echte liefde overwint alles,, en mocht hij toch terug houdend zijn,, of niet reageren, of je toch het gevoel geven dat het voorbij is ,,, geef hem dan even de tijd,, als jullie voor elkaar bestemd zijn, komen jullie elkaar vast nog wel eens tegen en misschien slaat dan de vonk weer over !!

heel veel succes !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ex terug wil, dan onderneemt hij wel wat. Niet het voortouw nemen. Laat de tijd zijn werk doen.
Je noemt allerlei redenen waarom het niet van hem komt. Stop daarmee. Dat waren ongetwijfeld ruziepunten tijdens je relatie met hem.

Leef je leven. Geniet. Kijk om je heen. En ex is echt ex hoor. Schrijf eens op waarom het fout liep destijds.Toen heb je ook ongetwijfeld alles geprobeerd om het goed te houden. Niet gelukt. Waarom zou het nu wel lukken?
Niet romantiseren.
Een nieuwe start met een nieuwe partner de lessen uit het verleden in een volgende relatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op zoek naar een andere man , als het hem al zoveel moeite kost om dit te uiten dan is hij je niet waard, dus laat hem los en ga verder en op zoek naar een leukere man , die is er echt wel