is het veilig om vandaag naar rome te gaan?

met de dood van osama, is het wel veilig om te gaan vliegen vanwege wraakacties? (Ik heb een beetje goede hoop nodig)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (9)

Erg gevaarlijk, niet gaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga aub gewoon:-) een hoop ophef voor niks...
Gewoon gaan, de dood was onverwacht dus hebben ze geen tijd gehad om iets voor te bereiden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan gewoon hoor ;) wraakacties hebben voorbereiding nodig, mochten die komen..

Verder zijn ze boos op Amerika, niet op mensen van Nederland naar Rome. Geniet van je vakantie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok bedankt.
het is toch veel beter om echt veilig te zijn, dan je zomaar goede hoop te geven....realistisch blijven....het is gevaarlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach weet je. Een risico loop je altijd. Maar ik denk dat je het beste gewoon kunt gaan vliegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het verkeer in Rome is levensgevaarlijk. Heel goed uitkijken met oversteken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pas maar op voor Berlosconi... Groter gevaar dan Osama...
Ga gerust als je dat van plan bent. Elke vorm van verkeer heeft zijn risico's (voetganger, fietser, auto, vliegtuig).
Leef je leven. Je weet immers nooit of je ergens op de verkeerde tijd op een verkeerde plek bent en dat is maar goed ook. Geniet van elke dag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon gaan, je loopt elke dag het risico aangereden te worden ofzo. En houdt dat je normaal tegen om naar buiten te gaan? Geniet ervan Rome is tof!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, als je het hebt over jouw risico om een aanslag mee te maken, is het heel veilig. Er zijn dagelijks meer dan 100.000 vluchten wereldwijd. De kans dat precies de vlucht die jij naar Rome pakt een aanslag ervaard is minimaal. De straat oversteken is gevaarlijker.