Op het internet.. Koop hem
Origineel dat is veel beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon via piratebay zoeken op pokemon black nds dan de gene met de meeste seeder downloaden en dan op je mini SD kaart zetten
oja, je moet dan wel bittorent of iets anders hebben anders download ie niet
maar je kunt veel beter het origineel kopen want je computer word er wel traag van en downloaden is natuurlijk illigaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet op Piratebay dat zuigt je moet roms met durevt download doen ik heb hem van www.rom-freaks.com