Wat kan je er nog aan doen?

Een vriend van me heeft zijn iPod Touch verloren.
Hij had hem eerder teruggestuurd omdat er iets mis was met het geluid. Nu had hij gister een gloednieuwe teruggestuurd gekregen. Maar nu heeft hij hem op school verloren. Kwijt, waarschijnlijk gestolen. Wat kan hij er nog aan doen om hem terug te krijgen? Ik kan voor de rest niks anders bedenken dan marktplaats.nl elke dag even te checken.

Toegevoegd na 4 uur:
Geen verzekering.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Bij een volgende zorgvuldiger zijn. Ik denk niet dat je hier nog iets aan kunt doen. In het geval dat je hem op reis of door andermans schuld kwijt bent geraakt, dan kun je eventueel een beroep doen op je verzekering (proberen iig), maar in dit geval houdt het op ben ik bang..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij zijn ipod verzekerd heeft teruggaan naar apple. Anders misschien een briefje op school ophangen. Als je je ipod bevestigt hebt met een code zal hij wss snel terug zijn