Voor dergelijke vragen zou ik websites als iPhoneclub.nl en Twitter goed in de gaten houden. Zij berichten altijd als een van de eerste dit nieuws. Ook zijn daar handleidingen te vinden en kun je vragen stellen op het forum mocht je iets niet snappen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Dat kan inderdaad al jaren. Maar het ligt er natuurlijk wel aan welke software. Op dit moment is 4.2.1 te jailbreaken, maar alleen via Mac OS X. Binnenkort zal dat ook via Windows kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan al jaren. Zie link in bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk komt er vandaag of morgen een jailbreak voor 4.2.1 uit. Voor Windows dan. Met Mac os x kun je al wel jailbreaken op 4.2.1. als je 4.1 hebt kun je limerain gebruiken.