Dierenambulance

Vandaag heb ik de dierenambulance gebeld voor een gewonde aanreden fazant die op de weg lag. De dierenambulance kwam terplaatse voor de inmiddels overleden fazant. Nu vroegen ze toen ze m hadden opgeruimd mijn naam en adres. Waarom moesten ze dit eigenlijk hebben ? Had er even niet aan gedacht om het te vragen. Wie weet het antwoordt hierop ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Pure administratie, zodat zei aan de dierenbescherming en gemeente kunnen aantonen dat ze een opdracht hadden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk gaan ze het ontleden, als ze dan iets onaangenaams vinden, wat ernaar toe leidt dat het dier vermoord is, gaan ze jou ondervragen. Maar wees niet bang je hebt iets goed gedaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komt geen rekening hoor. Dat is voor de rit-registratie.