Typisch poolse artikelen ?

Voor een project voor school willen wij een merk gaan promoten wat ook met het WK te maken heeft in Polen/Oekraïne.
Wij willen echter wel iets pools / oekraiens in het idee hebben, en dus vragen we jullie om typisch poolse / oekraiense artikelen te vermelden.

Bedankt voor het brainstormen !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leuk project...

Het beste antwoord

Houtsnijwerk, bijvoorbeeld de houten Rubenzahl, de berggeest van de Karkonosze.
Boheems kristal (maar is in verband met de breekbaarheid wel lastig; of je moet bijvoorbeeld ansichtkaarten maken van afbeeldingen ervan).
Muziek van Chopin.
Keramiek en barnsteen.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt !