wat is het verschil tussen een rommelmarkt en een vrijmarkt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.1K

Antwoorden (2)

Op een rommelmarkt moet je betalen voor je staplaats en op de vrijmarkt niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vrijmarkt is een markt waarop iedereen zonder te betalen of te reserveren zijn handelswaar mag verkopen. Vaak wordt er een kleedje op straat gebruikt, om de zaken op uit te stallen.

Een rommelmarkt is vaak binnen, waarbij men een tafel moet huren, om de zaken aan de man te brengen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en bij een rommelmarkt moet je wel een vergunning hebben neem ik aan??
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
of je voor een rommelmarkt een vergunning nodig hebt, hangt van de gemeente af. informeer dus van tevoren bij je gemeente.