Hoe kan ik bepaalde bedrijven voor eens en voor altijd duidelijk maken dat ik geen catalogi van hun meer wens te ontvangen?

Na diverse telefoontjes en mailtjes blijven ze deze gewoon sturen. Natuurlijk kan ik ze ook weggooien maar ik wil er definitief van af.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al gebeld en gemaild...
Misschien retour afzender met weer n boze brief erbij?

Antwoorden (2)

Brief/mail sturen met adreswijziging. Naar bedrijf A stuur je het adres van bedrijf B en omgekeerd. Wel het 'huisadres' opzoeken of evt de postbus.

Veel succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak mooie pakketjes met bijvoorbeeld een baksteen erin en verstuur naar het antwoordnummer van het bedrijf. Geef ze een koekje van eigen deeg en vraag of ze nog meer stenen willen bestellen. Uiteraard blijf je beleefd en prijs je je eigen baksteen aan. Schrijf ook dat ze al lang niets meer besteld hebben. Uiteraard kun je ze ook wijzen op de nieuwe collectie stoeptegels die nu in de aanbieding zijn! Een maand later stuur je ze een tegel. Enz. enz. Veel plezier!