Klopt het dat je bij Aldi producten kunt nabestellen wanneer de periode van aanbieding al voorbij is?

Ik had een laptop willen kopen in België bij Aldi maar ik heb me miskeken. Hij stond in de aanbieding vanaf 6 april. Intussen is het 27 april. Ik vernam nu dat het mogelijk zou zijn om producten die in aanbieding stonden 'na te bestellen'. Zou dat kunnen kloppen? Ik stel deze vraag omdat ik pas over een paar dagen tot bij Aldi kan om het te vragen, en via hun website is er geen mogelijkheid tot contact.

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik had dit gelezen op een forum:
Bij ons al uitverkocht, ge moe ni vragen welke goeie kritieken dat toestel heeft gekregen.

En dan kan je hem nog steeds bestellen bij Aldi
Bonnetje invullen en wachten op foon ( 1 tot 2 weken )
En je moet geen voorschot geven (toch niet onbelangrijk hé)
Gisteren gezien met een klant die voor mij stond :good: :wtf:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
2.1K

Het beste antwoord

Nee, maar meestal komen ze later terug. Of.kijk eens op de site van Medion , daar komen die laptop vandaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij Aldi is non-food en andere artikelen die niet in het vaste assortiment zitten: OP=OP.

Je kunt een laptop dus niet bij hen nabestellen, maar wel proberen rond te bellen (dus de Aldi's) of ze nog de laptop in voorraad hebben, zodat je het kan ophalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had nochtans hetvolgende gevonden op een forum:
'Bij ons al uitverkocht, je moet niet vragen welke goeie kritieken dat toestel heeft gekregen.
En dan kan je hem nog steeds bestellen bij Aldi
Bonnetje invullen en wachten op foon ( 1 tot 2 weken )
En je moet geen voorschot geven (toch niet onbelangrijk hé)
Gisteren gezien met een klant die voor mij stond :good: :wtf:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aldi heeft geregeld laptops en desktops (van Medion) in de aanbieding. De aanbiedingen worden altijd van te voren aangekondigd op hun website. Als je daar een beetje op let, dan heb je binnenkort je laptop.