als een jongen van 15 jaar op marktplaats mensen heeft opgelicht! wat voor straffen kan die jongen daar voor krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dit hangt er helemaal vanaf. Wat deed je precies op marktplaats (Kwa verkopen) en voor hoeveel geld?
Als de politie er achter komt en ze kunnen je via je IP adres tracken dan krijg je inderdaad wel een taak straf of een proces verbaal. Omdat je zo jong bent lijkt het mij niet dat ze je in de cel gooien maar daar ben ik niet zeker van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een taakstraf