Skype bellen

Gister bij het journaal ging het over het bel gedrag van de consument en dan bij de provider Vodafone Skype bellen niet meer gratis is, klopt dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Ik doe Skype via m'n iPod naar Skype. Dat is gratis maar van Skype naar mobiele of vaste nummer is niet gratis.

Dus Skype naar Skype is gratis.
En Skype naar mobiel niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu is het nog gratis dacht ik, ik hoorde dat KPN er ook meer kosten voor wou gaan krijgen, ook voor whatsapp en soortgelijke apps. Stond op iPhoneclub, ik kan geen link toevoegen want dan crasht de goeie vraag app. Als ik nog op de computer kom vandaag zal ik hem erbij zetten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke dank je wel!