Brief naar buitenland?

Ik heb gisteren een site gevonden en daar stond hoe je Kat von D een brief en foto kunt sturen ik heb het vertaald alleen ik snap het nog niet echt met die
Dit stond op de site:If you want to request an autograph, follow the guidelines bellow. If you just want to mail a letter with the address above, and do not want anything back, then you can stop reading! If you live in USA send a properly stamped and self addressed envelope (minimum size 8.5" x 4") with your request letter and a photo. You can include a piece of cardboard to keep the photo from bending in shipping and also add "Do Not Bend" on the envelopes. Send your letter and wait. On average, there is going to be a 3+ month wait for a response. If you do not live in USA, add several* International Reply Coupons. The International Reply Coupons (IRC) will be used by the receiver to purchase american stamps. You can only get them at your post office. Place the IRCs into the envelope, not on it. For more information on reply coupons click here. *For information on postage prices to receive a letter from USA click here.
Kan iemand in het kort uitleggen en hoe dat zit met die IRC's

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (1)

Een internationale antwoordcoupon (Engelse afkorting: IRC) is een hulpmiddel voor betaald antwoord in het internationaal postverkeer. Op het postkantoor koop je een internationale antwoordcoupon die je bijsluit in een brief naar het buitenland. Als het betreffende land lid is van de Wereldpostunie, dan kan de ontvanger de coupon op het postkantoor inwisselen voor de benodigde postzegels voor een brief van maximaal 20 gram per luchtpost.

Toegevoegd na 6 minuten:
vertaling van de rest van het stukje:
Als je graag een handtekening wilt aanvragen, volg dan onderstaande instructies. Als je alleen een brief wilt sturen, en geen antwoord terug wilt, kun je nu stoppen met lezen!
Als je in Amerika woont, stuur dan een envelop met je eigen adres en het juiste aantal postzegels erop (minimum grootte 21 cm x 10 cm) met je verzoekbrief en een foto.
Je kunt een stuk karton invoegen zodat de foto niet verbogen word en een 'do not bend' sticker op de enveloppen plakken.
Stuur je brief en wacht. Het duurt gemiddeld 3 maanden of meer voordat je antwoord ontvangt.

Voor mensen die buiten Amerika wonen, haal een aantal internationale antwoordcoupons (IRC). Deze kunnen door de ontvanger worden gebruikt om Amerikaanse postzegels te halen.
Je kunt deze alleen halen bij het postkantoor. Doe de IRCs in de envelop, plak ze niet er op.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik lees zojuist dat internationale antwoordcoupons sinds 2002 niet meer te koop zijn in Nederland.
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
dat zou je op de site moeten vragen, er staat vast wel een email adres ergens. Als je uitlegt dat ze dit niet meer verkopen, hebben ze vast wel een andere mogelijkheid.