Wat heb je aan bluetooth op de ipod touch?

ik probeerde hem aan mijn mobiel te verbinden maar dat lukte niet? iemand idee wat je er wel mee kan? bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Je kunt je iPod met sommige spellen verbinden met andere iPod touches/iPhones
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Bluetooth functie is bedoeld om een handsfree microfoon aan te sluiten, zo'n los dingetje voor op je oor.
Je kunt het verder niet gebruiken voor data overzetten, alleen voor accesoires aansluiten.
13 jaar geleden
Hij werkt prima met mijn logitech d100 bluetooth box :).