Kan ik model worden?

Ik ben 14 jaar en ik ben 68 kilo. Ik wil al heel lang model worden maar ik denk dat ik te dik ben. Weten julie daar iets over?

Liefs

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
19.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt er maar net vanaf hoe lang je bent.

Antwoorden (5)

Ik weet niet of je te dik bent, ik ken jou lichaam niet. Maar je kunt wel naar vents gaan die er bekend om staan dat er veel modellenscouts zijn. Doe basic kleren aan en neem je high heels mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moet om 'n goed antwoord te geven , natuurlijk weten hoe lang je bent .Als je 1.90m bent is 68 kilo slank . Als je 160m bent is 68 kg. veel te zwaar . 'n model mag niet meer wegen dan 20 kilo onder het getal van haar lengte boven de meter . Als je 68 kilo weegt ,moet je minstens 1.88 m zijn .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een model lijk je me wel iets te zwaar aangezien die vaak heel dun zijn. Ikzelf ben 16, 1,78m lang en weeg 64kg ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je model wilt worden en je wilt het ECHT!! Dan ga je ervoor met het gewicht wat je hebt!!! Er zijn heel veel model soorten waar je best wat zwaarder voor mag zijn en ik vind dat alleen maar aan te moedigen!!! Ga absoluut niet afvallen voor het beroep model want dan is het einde zoek. Succes:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies, weg met alleen maar magere modellen - gewoon een mix van dun, 'normaal', stevig, net zoals de mensen zijn.
Kimath
13 jaar geleden
Inderdaad, zoveel mogelijkheden :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed antwoord!
Het ligt aan verschillende factoren of je model kunt worden. Het is vooral de lengte die belangrijk is voor veel dingen. Als je echt fashion model wilt worden, zul je toch minstens 1.73m moeten zijn.
Je gewicht zegt helemaal niks, het gaat om je maten en of je goed in je vel zit.
Als je bijvoorbeeld veel sport, zie je er mooi en strak uit, dan kijken ze niet naar gewicht.

Ik weet niet wat voor soort model je wilt worden, je kunt bijvoorbeeld ook handmodel worden, of model voor kappers. Dan heb je alleen een leuk koppie en goede bos haar nodig.

Ik raad je aan eens op deze site te kijken: http://dutchmodelinfo.nl/
Hier staat superveel info over wat je moet weten als je model wilt worden, de voorwaarden waar je aan moet voldoen, waar je op moet letten en een lijst met betrouwbare bureaus.

Als je het echt graag wilt, maak gewoon wat foto's en stuur die op naar bureaus. Je kunt het altijd proberen.
En mocht dat niet lukken, dan zijn er nog genoeg mogelijkheden om als hobby met modellenwerk bezig te gaan. Als je wilt, kan ik daar ook nog wat over vertellen, hoe dat allemaal werkt.

Als je verder nog vragen hebt, mag je mij gerust een berichtje sturen.