Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan de geldigheid van een theorie certificaat voor de motor worden verlengd?

Mijn theorie certificaat verloopt 20 april. Ik had oorspronkelijk een praktijkexamen afgelopen december, maar is vanwege het slecht weer afgelast. Inmiddels heb ik in januari wel examen gereden, maar helaas gezakt. In februari heb ik vervolgens 3 weken in het ziekenhuis gelegen en ben ik tweemaal geopereerd. Is er een kans dat de geldigheid van mijn theorie certificaat kan worden verlengd op basis van 1x afgelast examen en 3 weken ziekenhuis?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik vrees van niet. Op de website van het CBR staat dat het certificaat precies 1 jaar geldig is en dat je binnen dat jaar praktijkexamen moet afleggen. Als dat niet lukt, moet je opnieuw theorie-examen doen.

Je zou natuurlijk contact met het CBR kunnen opnemen en je probleem kunnen voorleggen. Het telefoonnummer is: 0900-0210, maar dat kost je 10 ct/min. Het is ook mogelijk via de website een contactformulier in te vullen: http://faq.cbr.nl/(S(pn1wat45xfqkkn451jlc1i45))/p_ca_ano.aspx?NodeID=57

Succes ermee!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie dat de link maar gedeeltelijk werkt. Als je 'm in zijn geheel kopieert en plakt, doet ie het wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding