je kunnen inleven in een samenloop van omstandigheden gezien vanuit een bepaald punt of vanuit een bepaald persoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou zelf één woordje anders zetten:

begrip hebben voor een situatie

de definitie daarvan is volgens mij dat je de situatie begrijpt en er rekening mee houdt OOK als dit "normaal" niet je eerste keuze zou zijn (bijv omdat je er zelf last van hebt, "de situatie" is dan blijkbaar zwaarwegend genoeg om de last te accepteren)