Wat kan je doen tegen jaloezie?

İk heb een vriend en ben heel erg jaloers op de mensen in zijn omgeving. İk vind het niet echt fijn om hem met anderen te delen.. Wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Helaas, daar is weinig aan te doen. Aan je vriend vragen er rekening mee te houden en je er zo veel mogelijk bij te betrekken.

En voor de rest is het afzien vrees ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat vanzelf over. Je moet erachter komen dat je hem kan vertrouwen (of niet) en daarmee bouwt hij vertrouwen bij de op waardoor jij minder jaloers wordt. Volg je intuïtie.