Hoe kan het dat sommige mensen 1 wenkbrauw omhoog kunnen doen en valt dit te leren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
7.5K
Kimath
13 jaar geleden
Dit kan ik, maar alleen met rechts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ik alleen met links ;)

Het beste antwoord

Dat gaat bij sommige mensen vanzelf, als automatisme. Als ik sceptisch ben over iets dan gaat er vanzelf 1 wenkbrauw omhoog. Altijd de linker. Ik heb het geprobeerd of t ook met de rechter kan, maar dan moet ik er moeite voor doen.
Dus, dan is het wel te leren.
Maar tis wel gek om te leren omdat je niet goed voelt welke spier je daarvoor moet laten werken. Voor de spiegel oefenen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Veel oefenen, dan valt het te leren ja. Net als fluiten.