Heeft iemand een oplossing voor de storing van windows live messenger app

Iedere keer dat ik msn opstart op m'n iPod valt msn weer uit. Dit gebeurt al tijdens het opstarten van de app. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden? Ik heb het al opnieuw geïnstalleerd uit de app store, maar dit heeft niet geholpen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Set-up voor Hotmail via de Mail-optie op je Home-scherm
1. Zoek het Instellingen-icoon op het hoofdscherm van je telefoon
2. Zoek de optie E-mail, contactpersonen, kalender
3. Kies onder Accounts voor Account toevoegen en selecteer Overige
4. Voer je Windows Live-ID en wachtwoord in

Set-up voor Hotmail met Exchange ActiveSync
1. Selecteer Instellingen. Klik onder Instellingen op “E-mail, contactpersonen, kalender”
2. Selecteer “Account toevoegen” op de Accounts-pagina
3. Selecteer “Microsoft Exchange” om toegang tot Hotmail te configureren
4. Voer je volledige Hotmail-e-mailadres in in de velden E-mail en Gebruikersnaam. Laat het veld Domein leeg. Voer je wachtwoord in. Voer in het veld Beschrijving een naam in, bijvoorbeeld "Hotmail"
5. Voer "m.hotmail.com" in als Servernaam
6. Als de toegang is gelukt, zie je deze pagina. Selecteer de data die je wilt synchroniseren. Selecteer Opslaan

Stel je Hotmail-account als bladwijzer in om er later met één keer tikken bij te kunnen. Dat doe je zo:
Open je Hotmail inbox in je browser en tik op +
Tik daarna op "Bladwijzer Toevoegen"
Je kunt de titels van bladwijzers aanpassen. Het is handig om hem 'Hotmail' te noemen.

Groet:Zoekertje