Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb hele erge keelpijn (onstoken klieren) daardoor doet drinken ook erg pijn omdat ik moet slikken... Heeft iemand een tip?.. Alvast bedankt

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Water ijs, helpt prima. Het verdooft en laat de zwelling afnemen. En sabbelen op een zout dropje.
Beterschap
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Klinkt als keelontsteking, als er witte vlekjes in je keel te zien zijn, ga dan naar de huisarts, die kan je antibiotica voorschrijeven! Beterschap!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan je het met een rietje doen, en dan zo ver mogelijk in je mond. Maar natuurlijk ook weer niet. TE ver! Sterkte nog!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat je doorverwijzen naar je kno arts, die kan zien of het de amandelen zijn en als het moet ze verwijderen!
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het niet langer dan 24 uur hebt kan je het beste zo snel mogelijk naar de arts gaan. Die kan dan antibiotica voorschrijven. Langer dan 24 uur helpt antibiotica niet meer. Ben vorige week geweest bij de arst met dezelfde klachten. En dit is precies wat zij heeft gezegd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De huisartsen doen meestal wat lastig voor een verwijzing of antibiotica. Wat je zelf kan doen is op een dubbele zoute drop sabbelen, waterijs nemen. En als je het gevoel hebt dat het echt erger wordt een afspraak bij de huisarts maken. Veel sterkte en beterschap.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Drink thee met honing dit verzacht de pijn een beetje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik heel erg keelpijn heb ga ik altijd gorgelen met zout water (1 theelepel zout opgelost in 1 theekopje kokend water, en dan af laten koelen) dat helpt bij mij altijd heel erg goed en snel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding