Wat zijn de verschillende soorten wiet die goed verkrijgbaar zijn bij Coffeeshops (dus niet dealers) en wat is de prijsklasse per soort?

Ik ga binnekort eens wiet kopen inplaats van een vriend die het altijd haalt, maar ik wil een beetje weten van de soorten en de prijsklasses zodat ik niet ineens wordt afgetroggeld

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Het beste antwoord

Welke stad woon je? Het hangt namelijk af van de leveranciers aan de coffeeshop en hoe ze hun product noemen. Zo is Bommen Berend alleen in Groningen te krijgen en erg lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amsterdam ^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
enige