Heeft iemand enig idee wat ik kan doen, om toch mijn MBO Niveau 4 (Detailhandel) te halen???

Hierbij stuur ik deze vraag omdat ik met mijn opleiding ben blijven haken en omdat ik voor de rest niet uit kan komen. Ik zit op de ROC Rijn IJssel in Arnhem en zit in mijn laatste schooljaar voor detailhandel niveau 4 en waar ik 5 van de 6 deelkwalificaties voor mijn laatste schooljaar heb behaald. De ene deelkwalificatie ontbreekt omdat ik mijn managements-toets/D403 E2 niet heb kunnen halen, theoretisch en stages zijn inmiddels goedgekeurd en sta nu al met een gemiddelde cijfer 7, maar puur doordat ik mijn management toets niet heb kunnen halen ben ik blijven haken en kan niet verder studeren en weet verder ook niet wat ik nu moet doen. Ik vind het eerlijk gezegd heel jammer doordat ik alles heb behaald, maar voor een toets mijn diploma niet kan halen, ben ook hierdoor heel erg gestrest en heb hierbij daarom jullie hulp nodig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Blijf hier niet mee rondlopen. Ga praten met je schooldecaan of studiebegeleider. Die kan je vertellen wat de mogelijkheden zijn