Site om Duits te leren

Is er een site waar je gratis Duits kan leren.
Het zou handig zijn voor school.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Woordjesleren.nl of wrts.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wrts.nl of woordjesleeren.nl. Het is heel eenvoudig het leert snel en is heel makkelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.livemocha.com/
Ook voor een heleboel andere talen trouwens.
Eén klein addertje onder het gras : je kunt niet leren VANUIT het Nederlands. Dus al heel goed Engels kennen bijvoorbeeld strekt wel tot aanbeveling.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het leuke van Livemocha is dat je eigenlijk net zo leert op school, met woorden herkennen, maar ook uitspreken, en er zijn heel veel mensen op de site die weer feedback geven, je werk nakijken of overhoren, etcetera. En het kan helemaal in je eigen tempo. Enige wat je nodig hebt is een koptelefoon met microfoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naklar.nl misschien handig?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op duits.de. erg handige site met veel oefening en tips