Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Afslankpillen-->> Pure fat three days??

Wie is bekend met deze pilletjes? Zogenaamd val je heel wat kilo"s af??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je vat heel snel af in je portemonnee. Verder werken ze niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh jeetje, die ga ik onthouden! :')
Meestal verlies je wel wat extra vet door middel van pilletjes, maar mijn tante had bijvoorbeeld toen ze eenmaal haar streefgewicht bereikt had en ermee stopte, de kilo's er 2x zo snel weer aan. Meestal zijn deze pilletjes onzin of ze zijn voor eventjes fijn..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik ze sinds 2 weken zelf. Mij bevallen ze goed en ik val er echt van af. Maar dat komt ook omdat ik bijna geen honger heb en door de dorst veel drink. Tot nu toe vind ik ze top en door de ingrediënten verantwoord. Natuurlijk moet je uiteindelijk ook jouw eetpatroon veranderen. Maar als extra steuntje in de rug en als begin werkt het (voor mij). Ik moet veel afvallen dus ik ga hierna nog even verder. Let wel op waar je besteld want er gaat veel troep door voor de originelen. Ik wacht nu op een levering rechtstreeks van de leverancier omdat ik het toch wel eng vond. Het nadeel is dat je meteen fors moet inkopen maar ik neem dat risico en als ik verder afval dan raak ik die vast wel in mijn omgeving kwijt :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding