Leuke tablet pc met win7

Ik zoek een leuke tablet ( GEEN android) maar met win 7 en ik zou graag willen weten welke goed zijn en beschikbaar of binnekort uit

Mvg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat vind je dan precies leuk? Gewoon internetten, moet het snel zijn voor spelletjes, alleen emailen, full HD films streamen, etc. Nogal belangrijk voor een beetje advies.
Wel ervaring met een touch laptop van hp, en Windows werkt gewoon niet ok met zo'n laptop. Probleem is dat het os niet bij de handelingen aansluit. Is na een tijdje niet veel gebruikt. Ben benieuwd of win7 dit beter doet? De ervaring bedoel ik dan.

Het beste antwoord

Dell Inspiron Duo is een netbook/tablet hybride. Omklappen tussen beiden.
Ziet er goed uit, enkel batterij gaat iets korter mee dan reguliere tablets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die is wek mooi maar die heeft een ruk processor die van acer w500 heeft een duo-core processor en die heeft maar 32 gb geheugen ik zoek dus eentje die echt goed is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed

Andere antwoorden (1)

Er bestaan geen tablets met windows 7, wel touch pc's. Er bestaan denk ik wel tablets met windows mobile.

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik heb van de mangrove gehoord, maar ik heb echt geen idee of dat wat is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ken je er dan een paar?