Kan de school of de regering je straffen als je staakt?

Morgen is er een landelijke staking en ik weet niet of ik wel mee zal doen. Ik denk het niet, maar het is toch wel leuk om het antwoord op deze vraag te weten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Aangezien de staking niet ondersteund wordt door het LAKS, hoeven de scholen niet mee te werken.
Met andere woorden: Als je gaat staken, loop je het kans dat je school dit ziet als spijbelen. waardoor je dus gestraft wordt voor spijbelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het is geen scholieren staking.
Dus de school ziet her den ik als spijbelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De regering mag je niet eens straffen, je hebt namelijk het recht van protest. De school ziet het waarschijnlijk als spijbelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons wouden zelfs leraren staken maar mag niet meer bij ons spijbel je gewoon als je gaat staken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons wordt het ook als spijbelen gezien, maar het lijkt me wel apart om te zien wie er nou daadwerkelijk echt zijn gaan staken.
Nou, dat is waarschijnlijk niet staken maar de hele dag in je bed blijven liggen! Vandaar dat de school het ook als spijbelen beziet.