Kent iemand www.paardenshop.nl want ik heb twee weken geleden wat besteld maar heb het nog steeds niet!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Stuur een mailtje of bel ze op.

Zoekt u een specifiek artikel dat niet op deze site wordt aangeboden, vraag het ons per e-mail: sanne@paardenshop.nl of
telefonisch: 053-7555564 (tussen 13.00 en 17.00 uur)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sitegegevens volgens sidn.nl: Domeinnaam paardenshop.nl
Status actief
Houder Linrey Services
Administratieve contactpersoon postmaster@paardenshop.nl
Registrar Hardworks
Zuiderspoorstraat 11 11
7512AX ENSCHEDE
Nederland
Technische contactpersonen marco@dqd.nl
Domeinnaamservers ns1.dqd.nl 195.69.74.10
ns2.dqd.nl 93.186.180.70
Datum registratie 2000-11-29
Administratie door NL Domain Registry

Van de site: Wij streven er naar om alle goederen binnen 1 week na betaling af te leveren. Mochten er vertragingen zijn dan houden wij u per email op de hoogte. Mocht een artikel niet goed zijn of wilt u het ruilen, dan kunt u dit vanzelfsprekend altijd; zie hiervoor onze algemene voorwaarden."
"Tel.: 053-7555564 (tussen 13.00 en 17.00 uur)
E-mail: sanne@paardenshop.nl"

Dus als je niets gehoord hebt, ook geen mail (check of het niet in je spambox zit) zou ik maar eens bellen.