Wii sing microfoons

Weet iemand waar aan het ligt dat mijn Wii microfoons het bij Wii sing girls night out wel doen maar bij Wii sing 2 aangeven dat ze niet zijn aangesloten terwijl ze wel goed aangesloten zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (2)

Ik heb you sing popstars en er zat maar 1 micro bij, niet handig dus. Toen ben ik terug gegaan en kocht ik er 2 andere micro's bij, deden jet ookal niet' zo heb ik vele micro's gehad maar nou ben ik het ook zat! Ik weet dus wat je bedoelt, waarschijnlijk heb jij ook de verkeerde micro's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb inderdaad popstars en twee microfoons geprobeerd! Maar dan zou het dus aan het spel moeten liggen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk aan de micro's want met 1 micro gaat het wel prima!
Wii sing 2 werkt eigenlijk alleen met de microfoons die bij Wii sing 2 geleverd worden..tot op heden werken er weinig tot geen andere microfoons..ik zou ff bij de dichtsbijzijnde game speciaalzaak langs gaan