wat kan een oorzaak zijn van een krakende trap of voetstappen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Waarschijnlijk wat jij wil dat het is...een krakende trap ok...maar doordat je er voetstappen bijschrijft krijg ik het idee dat je graag wil horen dat er een geest op je trap wandelt...wees creatief en ga op onderzoek uit. Zo te horen hou je wel van iets spannends. Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry voor de late reactie. Ik was er gewoon benieuwd naar, maar ik heb er geen last meer van. Ik heb namelijk de laaste tijd weer eens goed geslapen. Ik weet nu tenminste dat ik gewoon moe was. Maar wel bedankt voor je antwoord!!