ik draag shape ups iedereen zegt dat je niet van afvalt maar ik ben toch 12 1/2 kilo afgevallen hoe kan dat dan?

lekker puh voor de rest

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Ik zeg dat dit een perfect voorbeeld is van het placebo effect
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een nepmedicijn. je 'denkt' echter dat je echte medicatie hebt gekregen, waardoor het toch werkt. Zit tussen de oren.
vermoedelijk heb je naast het dragen van shape ups ook je voedingspatroon aangepast.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij stelde toch net de vraag hoe je je ouders moet overhalen zulke schoenen te krijgen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is waarschijnlijk haar 2e account.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jep!Je vraag staat er nog steeds ?
Hoe oud ben je eigenlijk?
Als je nog in de groei bent mag je alleen met proffesionele hulp afvallen!
Ik neem aan dat je wel op dieet bent gegaan en jezelf niet hebt volgepropt met chips en snacks enz.
Daar val je van af.
De werking is inderdaad zoals een placebo:je geloof erin draagt bij aan het succes.
In dat opzicht werkt het.En zo kan dat!
Het had ook iets anders kunnen zijn.
En hoezo lekker puh voor de rest ?
Beetje onaardig hè?
Ik ben superslank(1.70-34 kilo),en dat is omdat ik me niet volvreet en dan heb je zulke flauwekul niet nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe oud zijn jullie?
En laat je niet gek maken door slankheidsidealen !
Een vriendin van mij is overleden aan de gevolgen van Anorexia, die vond zichzelf dik,was altijd aan het afvallen.
Ze woog 29 kilo toen ze stierf...:-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Superslank? Je bent zéér ongezond mager!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben geen grote eter,ik hou niet van snoep en snacks en ik heb geen aanleg om dik te worden.
Dan blijf je wel dun.
Maar ik wil beslist niet nog dunner worden,ik ben inderdaad mager.
Je bent meer aan het bewegen. En je gebruikt je spieren anders dus het werkt wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij denkt dat je van die schoenen afvalt, dus ga je extra ver/vaak lopen en dan val je af, maar dan maakt het niet uit welke schoenen je draagt.